Friday, December 14, 2007

အညၾတရဲ့စစ္သည္ငယ္ ၏ ေမ်ွာ္လင့္မွဳ။


ႏွင္းမွဳန္ ဖြဖြ။ ျဖဴ လြလြသည္
ေကာင္းကင္ ဆီက၊ ေ၀၀ဲ့က်ေန။
ရွစ္ခြင္ၾကည့္တိုင္း။ အံု ့မွိဳင္းေမွာင္မဲ
ႏွင္းမုန္တိုင္းစ။ ေမာ္စကိုရဲ့ ေဆာင္းတည။

မီးလင္းဖိုနား။ ေရွုတိုးထားလည္း
အသဲ ခုိက္ထိ။ ခ်မ္း၏ မရွ ြင္။
အိမ္ျပန္ခ်င္သည္။
အေမ့ အိမ္လြမ္း။ ခ်စ္သူ ့ကိုနမ္းခ်င္။
ေမာင္ အေ၀းမွာ ပညာသင္။

အမ်ားအျမင္။ ေငြကရွ ြင္။
ပုခံုးထက္က ေငြၾကယ္စင္။
ရုရွစစ္ပညာသင္ ေက်ာင္းသား။
အမွန္က
က်ေနာ္ လည္း၊ လူငယ္တစ္ဦးပါ။
ခ်စ္တတ္၊ ခင္တတ္။ ၾကင္နာတတ္။
လူမွ မသတ္ခ်င္ဘဲ။
၀မ္းတထြာအတြက္ စစ္ထဲေရာက္။
က်ေနာ္လည္း၊ ေသမွာေၾကာက္တာဘဲ။
အသည္းနွလံုးလည္း၊ ခင္ဗ်ားတို ့လိုပါဘဲဗ်ာ။

ဆယ္ေက်ာ္သက္ဘ၀။
လူတိုင္းဟာ၊ ေျမာက္ၾကြၾကြ။
သဘာ၀ပါဘဲ။
ကုိယ္သာဘဲ အကုန္သိ၊
မိဘကို ငါတေကာ ေကာၾကည့္၊
ေျခစုန္ကန္သည့္၊
ေလဟုန္ ပ်ံခ်င္သည့္ လူငယ္။
စစ္တကၠသိုလ္ ေရာက္ခဲ့တယ္။

ေယာက်္ားဘာ၀၊
ေကာင္မေလးေတြ က်ရင္၊ သေဘာေခြ ့ရ
ေလာကီသားဘဲဗ်ာ။
အာဏာနဲ ့မိန္းမ၊
ဘယ္သူသေဘာမက် ရွိမလည္း။
က်ေနာ့ မွာ ရာထူး။
တေန ့ေန ့ေတာ ့တပ္မွဳးေတာ့၊ အနည္းဆံုးျဖစ္မွာ။

တေသြး၊ တသံတမိန္ ့၊
ေၾကာက္ရြံ ့တုန္၊ ဖိန္ ့ဖိန္ ့
စည္းက်ပ္တဲ့ စစ္ဥပေဒမ်ား။
အထက္ေပးတဲ့ အမိန္ ့က မတရား။
ဒီေလာက္ေတာင္ က်ေနာ္စာသင္ထားမွ။
မွားေနတာ က်ေနာ္သိတာဘဲ။
လုပ္က လည္း မလုပ္ခ်င္။
ျဖစ္နိုင္ရင္ေလ။
(၃) ႏွစ္သားလို ၊ က်ေနာ္ေလေခါင္းခါျငင္း၊
ဟင့္အင္းမွ၊.ဟင့္အင္း။

မလိုက္နာခ်င္လည္း။
ေအာင့္အီးသည္းခံ၊
မ်က္နွာကအီးမွန္ခ်င္လည္း။
မခ်ိသြားျဖဲ။ ျပံဳးရတဲ့ ဒုကၡ။
က်ေနာ္.ရင္မနာဘူး၊ မထင္ၾကပါနဲ ့။

က်ေနာ္လည္း၊ ျပည္သူၾကားကျပည္သူ။
အသည္း ႏွလံုး ျဖဴတဲ့သူ ။
ဒါေပမဲ ့
နီးရာဒါးေတာ့ေၾကာက္ရတယ္..ကိုယ့္လူ။

က်ေနာ့ တပ္ထဲ။
မြဲလိုက္တဲ့ ရဲေဘာ္ေလးေတြ.
ေက်ာင္းမသြားနိုင္တဲ့၊
ခေလးေလး ေတြ။
ဘ၀အေထြေထြရွိ။ ေတြးရင္ေဆြးမခ်ိ။

အထက္ကို ၾကည့္ေတာ့
ပန္းေမြ ့ယာနဲ ့၊ ေရွ ြေကာ္ေဇာ။
စိန္ေရွ ြလင္းလက္ ေသာ။
ဖလံေတြ မီးထက္ေပ်ာ္ေနေသာ။
ေလာက္စားပုပ္ပြ။ အရာရွိၾကီးမ်ားဘဲ
ေကာင္းစားၾက။ ျဖဳန္းၾက သံုးၾက။
က်ေနာ္ေနရာ ရမလား၊ မရလား ေတာင္မေသခ်ာ။
ရာနွဳန္းနည္းနည္း ကေလးသာ။
ဆန္ကာတင္၊ ဟိုး အထက္ဖက္္မွာ။

မတူညီဘ၀ ။ စိတ္ဆင္းရဲရေပမဲ့။
က်ေနာ္ ဘာလုပ္နိဳင္မလည္း။
ေပါက္ကြဲဗံုး ခႏၶာ မွာခ်ီ ။
အာရပ္ေတြလိုလည္း မမိုက္ရဲ။
မၾကိဳက္ လည္းျပံဳး၊ ၾကိဳက္ လည္းျပံဳး။
မလုပ္ခ်င္လည္း..ဟုတ္။ လုပ္ခ်င္လည္း ..ဟုတ္။
က်ေနာ္ ရုပ္ေသး ဗိုလ္ရုပ္ပါ။

စိတ္အနာေတြ ခ၀ါခ်။
အင္တာနက္မွာ၊ ေရွာက္လည္မွ။
မ်ိဳးခ်စ္ဘေလာ့ဂါ၊ စာေတြဖတ္ရ။.

က်ေနာ္မသိရတဲ့၊ လွိဳ ့၀ွက္ခ်က္နဲ ့ဗမာျပည္။
က်ေနာ္မျမင္ဘူးတဲ့၊ အေမွာင္ထဲက ဗမာျပည္။
က်ေနာ္မသင္ဘူးတဲ၊့ ဒီမိုကေရစီဆို ေသာအရာသည္။
တကယ္ပါဗ်ာ ။
က်ေနာ္ေျမးျမစ္မ်ား..ခံစား၊ စံစား ေစခ်င္သည္။.

သို ့ပါေသာ္ျငား က်ေနာ္စစ္သား။
ဒီလူမ်ား က၊ ယံုၾကည္မည္ မဟုတ္။
ဒီက၊ စစ္သား အခ်င္းခ်င္း၊ က်ေနာ့ယံုၾကည္ျခင္း။
ထုတ္ေဖၚရွင္းလို ့ေျပာရမည္ မဟုတ္။

တိတ္တဆိတ္ သူတို ့CBOX ေတြ ထည္း။
တမ္းတမိ ဆႏၵေလး ေတြ ေရးခဲ့တယ္။
က်ေနာ္ ခံစားခ်က္ေတြ ေျခြ။
က်ေနာ္ မ်က္ရည္ေတြ ေ၀။
က်ေနာ့စိတ္နွလံုး။
ဒီမိ္ုကေရစီနဲ ့အတူေန။
မၾကာခင္။ လြတ္လပ္ပါေစ အမိျမန္မာျပည္။

မသဒၶါ (၁၂။၁၃။၂၀၀၇)
အမွန္သိေသာ ခေလးမ်ားအတြက္ရည္ရြယ္ပါသည္။ စိတ္သာ ပဓါနပါ၊ သားတို ့လည္း နိုင္ငံျခားမွာပညာသင္ေနတာ။ တျခားနိုင္ငံေတြ တိုးတက္ေနတာ ျမင္ပါသည္၊ ဒို ့ေတြတိုက္ေန တာ စစ္တပ္ ကိုမဟုတ္၊ လူနည္းစု လက္တဆုတ္စာ အာဏာရွင္နွင့္ စံနစ္ဆိုးကိုျဖစ္သည္။ ဒီလူေတြ ျပဳတ္က်လွွ်င္.သားတို ့ လည္းတေန့ေန ့စစ္တပ္ရဲ့ သမာသမတ္ အရာရွိေကာင္းၾကီး ေတြျဖစ္လာမည္ ယံုၾကည္ပါသည္။ please! Hang in There!

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */