Friday, August 7, 2009

ေလာကဓံတရား (၈) ပါးနဲ့ က်မ။


လာေဘာ , အလာေဘာ
ပစၥည္းဥစၥာေပါမ်ားျခင္းနဲ ့နည္းပါးျခင္း ။
ယေသာ , အယေသာ
အေျခြအရံမ်ားျခင္း၊ နည္းျခင္း ။
နိႏၵာ , ပသံသ
ခ်ီးေျမႇာက္ခံရျခင္း နဲ ့ ကဲ့ရဲ႕ခံရျခင္း ။
သုခံ , ဒုကၡံ
ခ်မ္းသာျခင္း နဲ ့ ဆင္းရဲျခင္း ။
ရွစ္ပါးေသာ ေလာကဓံ..
ၾကံ့ၾက႔ံ ခံနိုင္မွ သင္ဟာ လူ..

ေက်ာင္းသားေတြ ဒုတ္နဲ့ရိုက္ဖမ္း.
အယ္ဒီတာေတြ စာရြက္စာတမ္းပစ္ဖမ္း
ေရွ ့ေနေတြ အျပစ္တင္္ဖမ္း.
ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းေတြေပၚ ထမီပစ္ဖမ္း
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကို..အမွဳဆင္ဖမ္း..
ေပးစားတတ္တဲ့ ျမန္မာ့ပါးစပ္
အယုတ္တ အနတၱ ထြက္ရဲတဲ့ပါးစပ္
ယုတ္မာၾကမ္းတမ္း.လူသရမ္း.
အမိယုတ္သား..သေဘာက္မသားမ်ား။
ေျပာမယံုစရာ ဒို ့ေတြဟဲ့ ျမန္မာျပည္သား။

online ေတြေပၚ လိုက္ဆဲ
မဆီမဆိုင္ အေခ်ာင္စြပ္စြဲ
သူမ်ား ငါ့ မျမင္ဘူးထင္လည္း..
သူမ်ား ငါ့မသိဘူး ထင္လည္း..
မင္း ကိုယ္ေစာင့္နတ္ကို လိမ္မရ
ကိုယ္ လိပ္ျပာကို ညာမရ..
ကိုယ္လုပ္ေသာကံ..ကိုယ္ပစ္ေသာက်ည္ဆံ
ကိုယ္ ့ဆီျပန္မွန္မဲ့ အျဖစ္
ေသရင္ ေခြးနက္ၾကီးအူေတာ့မယ္။
အျပစ္မရွိသူ စြပ္စြဲ..ငရဲမွာ တလည္လည္။

ဘုရားရွင္ေတာင္ စိဥၥမာဏနဲ ့
စြပ္စြဲၾကေသးတာမို ့..
မသဒၶါလို သာမန္လူသား
ေတြ ့ကရာလူေတြ
လာေပးစားတာ ေၾကာက္မယ္ထင္လား
ဒါ..အေရးမ်ား လုပ္စရာလားဟဲ့

ခ်ီးမြမ္း ခုႏွစ္ရက္..ကဲ့ရဲ့ခုနွစ္ရက္..
ေျဖရွင္းစရာမလို..ရန္ျဖစ္ေနဖို ့မလို..
ကိုယ္ဘာေကာင္လည္း သူဘာေကာင္လည္း..
တေန ့သမိုင္းက စကားေျပာမယ္။
သူမ်ား ဘယ္သူ ဘယ္၀ါဆိုတာထက္..
ကိုယ္ ဘယ္သူဘယ္၀ါဆိုတာ
မွတ္ေက်ာက္ဘဲအေရးၾကီးတယ္။
ျပန္သံုးသပ္ပါ..သင္ဘယ္သူလည္း..
ရွက္တတ္ပါ… သင္ဘယ္သူလည္း..

ေလာကဓံ တရား ရွစ္ပါး
က်မ ႏွလံုးသားထဲ ရွိတယ္။
မိမိ ျပဳေသာ ကံအက်ိဳး..
ေျပာသူသာျပန္ ခံစားရမယ္။
တျပည္လံုး ေလာင္ေနတဲ့မီး..
ဆီမီးခြက္တစ္စက အေရးမၾကီး..
ေျပာစမ္းပေစ..ဆဲရဲရင္ဆဲပေစ။
အလွည့္က်မွ မႏြဲ ့ေၾကး
မင္းရာဇ၀င္ မင္းေရးတယ္ ေမာင္ငယ္။

မသဒၶါ ( ၈။၇။၂၀၀၉)
cbox တကာလည္..မဆီမဆိုင္ က်မနာမည္ေဖာ္..တျခားသူကို ဆဲေနသူမ်ားအတြက္.။ လက္မမေကာင္း လက္မ. ေျခမမေကာင္း ေျခမ ေျပာၾကေပါ့။ တျခားေသာအရာ..က်မနဲ့ ဘာမွမပတ္သက္ပါဖူး။ က်မ ဘယ္ေနရာရပ္ေနတာ က်မဖာသာသိပါတယ္။ က်မ ဘာလုပ္ေနတာ က်မ သိပါတယ္။ ေပးစားလည္း က်မက..ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး။ ေျပာသူရဲ့ လူသိကၡာ..ေျပာသူရဲ့ အက်င့္စာဂသာ ပိုညစ္ညမ္းေစလာတာပါ။ အံမယ္မင္း မေသလို ့ေတြ ့ရ ေမ့မရပါဖူး. က်မခ်စ္ေသာ ေမာင္ႏွမမ်ားအတြက္ တုံးေက်ာ္မက မေသပါဖူး..မသဒၶါ ကေတာ့.ပန္းပန္လွ်က္ပါဘဲ။ စိတ္ရႊင္လမ္းျဖာ..က်မ္းမာလွ်က္ပါရွင့္..

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */