Thursday, July 30, 2009

တကယ္ ဘုရားစူး.. ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာ တရားသူၾကီး

ငယ္စဥ္က ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရင္
လူဆိုးဆိုရင္၊.ႏွိပ္စက္ခန္းက် အေသမုန္း။.
လူေကာင္းဆိုရင္၊ လာကယ္ခ်ိန္ တျပံဳးျပံဳး။
လက္ခုပ္တီး ၾသဘာ
က်ေနာ္ခ်စ္ပါတယ္။ တရားမ်ွတမွဳ.။
ၾကီးလာရင္။..လူဆိုးေတြ ႏွိမ္နင္းခ်င္တဲ့ သူ။

အသက္ အရြယ္ရ..
သင္ထားေသာ ပညာ ဥပေဒဘြဲ ့
သက္ေမြးအလုပ္ တရားေရး၀န္ထမ္း။
မွန္မွန္ကန္ကန္ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ေပါ့။
ဆင္းရဲခ်မ္းသာ။ ဥပေဒ ဟာ
မ်က္ႏွာ မလိုက္တတ္ဘူး။
ေက်ာသားရင္သား။ ငါ့သမီးသူ ့သား
အေရာင္ မခြဲျခားရဘူး။

က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ တရားမ်ွတမွဳ
က်ေနာ္ ယံုၾကည္တဲ့ အမွန္တရား
ျဖစ္ခဲ့ ခံုသမာဓိ တရားသူၾကီးမင္းတစ္ပါး။
မေဟာ္သဓာၾကီးရဲ့ ျဖတ္ထံုးနည္းနာ
က်ေနာ့၀ိညာဥ္ဟာ ျဖဴစင္ခဲ့ပါတယ္။
အင္း...ဟိုး ငယ္စဥ္ကေပါ့ဗ်ာ

တေျဖးေျဖး၊..ေျပာင္းလဲလာတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္
အျဖဴေတြကို အစိမ္း ဖက္တဲ့အခါ.
တရားဥပေဒ ရဲ့ ၀တ္ရံုမည္း..
အေရာင္မြဲသြားတယ္။
ဒါ ေခါင္သူၾကီး မွာ တာ၀န္ရွိတယ္။

အာဏာရွင္ လက္ထက္
တရားဥပေဒ ကို စိတ္ၾကိဳက္ျပင္ဆင္
ေသနတ္နဲ့ ဖိနင္းေနတဲ့ ေနာက္.
ဥပေဒရဲ့ ၀မ္းက ဗိုက္ေပါက္တယ္။

ေငြရွိ တရားနိုင္. အာဏာရွိ တရားနိုင္
လက္နက္ရွိ..တရားနိုင္တယ္။
စစ္တပ္လုပ္သမ်ွ..က်ြန္ခံေနရတဲ့ တရားဥပေဒ
ေကာသလမင္း ျမင္မက္တဲ့ အိမ္မက္ထဲက
မ်က္ႏွာ ႏွစ္ခြနဲ ့ တရားသူၾကီး
က်ေနာ့ မ်က္ႏွာ ျပံဳးျဖီးျဖီးၾကီးထင္ပါရဲ့။
သတၱိနည္းတယ္ဘဲ ဆိုဆို
အေပါက္ကေလးနဲ ့ ေသမွာက်ေၾကာက္တယ္ဗ်။

ဇူလိုင္လ (၃၁) ၂၀၀၉
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းသမီးရဲ့ စြပ္စြဲမတရားအမွဳ
စီရင္ခ်က္ စာရြက္..
ရံုးေတာ္မွာ က်ေနာ္ဖတ္ျပရမယ္။

မမွန္တာ က်ေနာ္သိ လည္း
မတရားတာ က်ေနာ္သိ လည္း
စာအိပ္ထဲက ျပစ္ဒဏ္ က်ေနာ္သိ လည္း.
လက္က တုန္တုန္..မ်က္စိေ၀မွဳန္မွဳန္.
အသံေျခာက္ကပ္ကပ္
က်ေနာ္ အားတင္းဖတ္ရေတာ့မယ္။
ေဒၚစုရဲ့ မ်က္လံုးေတြ ကုိ ဘယ္လိုက်ေနာ္ရင္ဆိုင္မလဲ။

ဘုရားေရ ကယ္ပါ။
က်ေနာ ့နာမည္ သမိုင္းထဲ ေသရာပါေတာ့မယ္။
တကမၻာလံုးေလးစားတဲ့သူကို အမိန္ ့ခ်
ၾကံ့ဖြတ္ တရားသူၾကီး..ရာထူးရ။

လူမေလး..ေခြးမေလး.
ဘုန္းၾကီးေတာင္ ဆြမ္းမၾကြေတာ့တဲ့ က်ေနာ့အိမ္
ညညဆို က်ေနာ့ အိမ္ေပၚခဲက်။
အိပ္မရ ညေပါင္းၾကာရွည္
အဆဲေပါင္း မိုးမႊန္ခံေနရတာၾကာျပီ။

သတင္းေထာက္ေတြ ဓါတ္ပံုရိုက္
က်ေနာ့ မ်က္ႏွာေခါင္းၾကီးပိုင္းမွာ ပါေတာ့မယ္။
က်ေနာ္ စာဖတ္ျပတဲ့ ရံုးေတာ္ေပၚက video
youtube ေပၚမွာတင္
လူတကာက ေကာ္ဆဲ ပုပ္နံ မဲေနတ့ဲ က်ေနာ့နာမည္။

က်ေနာ္သည္ ရုပ္ေသးရုပ္ တရားသူၾကီး
တရား ကို အမွန္ခ်စ္ေပ မဲ့..
ေငြေၾကာင့္ တရားပ်က္..
မိုးခါးေရ က ခါးသက္တယ္။
ျမိဳမရ..ေထြးမရ။
ဦးပုညလို နီးရာဓါးေၾကာက္.
က်ေနာ္ ေလာကဓံသားတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္တယ္။

မနက္ျဖန္ ရံုးေတာ္မသြားခ်င္ဖူး..
အဖန္ငါးရာ ငါးကမၻာ
လည္ပင္း ၾကိဳးကြင္းတတ္လည္း က်ေနာ္ မေသရဲဖူး။
ရံုးေပၚကလည္း က်ေနာ္ခုန္ခ် သတ္မေသရဲဖူး။

အေမေရ..
က်ေနာ္.တရားသူၾကီးဘဲျဖစ္ပါရေစ။.
မတရား တရားသူၾကီးနဲ ့ အသက္မရွည္။
အေမ ေပးထားတဲ့ ႏွလံုးကေလးသာ..
အေၾကာပိတ္ ရပ္သြားပါေစေတာ့။.
ဒီ တည..နွလံုးေသြးတိုးရပ္
ရံုးခ်ိန္း မစခင္
ငုတ္တုတ္ကေလးဘဲ ေသပါရေစ။


မသဒၶါ ( ၇။၂၉။၂၀၀၉) အမိန္ ့ဖတ္မဲ့ တရားသူၾကီးအတြက္..

ဒီအမွဳကို..ဘယ္ တရားသူၾကီး က ဘယ္လိုမ်က္ႏွာ..ဘယ္လိုအသံ ဘယ္လိုဟန္နဲ ့ ဖတ္ျပမလဲ ဆိုတာ သိခ်င္ပါတယ္။ ဒါက သမိုင္း၀င္ပါ။ ျပည္သူ ့မ်က္ႏွာမေထာက္ တရားဥပေဒေဖာက္တဲ့ တရားသူၾကီးရဲ့ အရွက္နဲ့ လူမလုပ္တဲ့ မ်က္ႏွာ က်မတို ့ၾကည့္ခ်င္ပါတယ္။ ဓါတ္ပံုနဲ ့ video ရေသာသူမ်ား သမိုင္းတင္ေပးၾကပါ။

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */