Thursday, April 12, 2012

ငါ့ကို အရင္ၾကည့္ င့ါအေမကို လာမထိနဲ ့

enigmaimages.photoshelter.com မွ ဓါတ္ပံုရယူထားပါသည္။

က်ေနာ့ ေမြးအေမ က်ေနာ္ မမွတ္မိေတာ့ဖူး။
အသားညိုညို ခပ္ထြားထြား
ေမာင္နွမေတြ ၾကားမွာ
နိူ ့ခ်ိဳ လုစုတာဘဲ မွတ္မိတယ္။

က်ေနာ္ ဘ၀ ပိစိေကြး..
အစာေၾကြး ျပဳစုခဲ့တဲ့ အေမ..
သူမသာ က်ေနာ္၏ ေက်းဇူးရွင္ခ်စ္ေမ။

က်ေနာ့ကို အေမေပြ ့ခ်ီပိုးခိုက္.
ဓါတ္ပံုေတြ ခဏခဏ ရိုက္တယ္
ကံဆိုးလား ကံေကာင္းလားမသိ
က်ေနာ္ကို လူတိုင္းသိ။
အေမ့အေဖာ္. နံမည္ေက်ာ္
celebrity ပါပီ အေဖာ္။

ျမက္ခင္းစိမ္းေပၚ ေျပးေဆာ့
အင္းလွ်ားေလ အေနာ့ မွာ.
အေမနဲ့ ေဘာ္လံုးပစ္ကစားတာ..
ဘ၀မွာ အေပ်ာ္ဆံုးအရသာ
အေမကိုယ္တိုင္ေၾကြးမွ စားတဲ့ အစာ
က်ေနာ္ လိမ္မာပါတယ္ ဂ်ာ။

က်ေနာ့ အကိုၾကီး Kim က
တိုးတိုးေလး မွာသြားတယ္။
" စိတ္ခ်ပါရေစ။
အကိုၾကီးကိုယ္စား
ေမ့ေမ့ ထံပါး
သစၥာရွိရွိ ေနာက္ကလိုက္
ကာကြယ္ျပဳစု တိုက္ခိုက္...
သတိထား ဂရုစိုက္ပါ။"
ဒါ အကိုၾကီးရဲ့ အမွာ

အေမသြားရာ က်ေနာ္တေကာက္ေကာက္
အိပ္ခန္းထဲ ေတာက္ေလ်ွာက္
ညမအိပ္ အိပ္ဖန္ေစာင့္တယ္။
ဒီတခါသာ ရက္ေတာ လာ
ဟြန္း။ အေသကို ကိုက္ပစ္မွာ

ခုတေလာ
အေမရက္ဆက္ အျပင္ထြက္
BUSY ျဖစ္
က်ေနာ့ ကို ထားရစ္ခဲ့တာ။
သတိရလိုက္တာ အေမရာ။

အေမမရွိ က်ေနာ္လြမ္း။
အေမ့မျမင္ က်ေနာ္ႏြမ္း။
အေမ မေတြ ့က်ေနာ္ပမ္းတယ္။
စိတ္ေတြတို ေဒါသျဖစ္
ေဖ်ာက္မရ စိတ္က ညစ္္။

အေမနားမကပ္ရ က်ေနာ္ေမွွ်ာ္
"ဟယ္ ခ်စ္စရာေလး.."
လက္ လာေဆာ့တဲ့ အဆိုေတာ္.
ဟပ္ လိုက္မိတာ ဒီ က်ေနာ္။
က်ီစယ္တာပါ အေပ်ာ္
ေဆာရီးပါဗ် ဦးဦးေဇယ်ာေသာ္။
က်ေနာ္ မဆိုးပါဘူးဗ်..
နားလည္ေပး ပါေနာ္။

လူသူေတြ ရုတ္ရုတ္..
က်ေနာ အင္မတန္ မ်က္စိရွဳပ္
က်ေနာ့ ရဲ့ တာ၀န္ေတာ့ မယုတ္ေလွ်ာ့ေစရဖူး။
မ်က္စိရွင္ရွင္ အကဲခတ္
က်ေနာ္ အေမ့ ေဘာ္ဒီဂတ္ျဖစ္တယ္။
လူေတြထက္ သစၥာရွိ..
က်ေနာ့ အသက္ရွိသမွ်။
အေမ့ ကိုဘာေဘးမွ မခ ေစရဖူး။

အေမ့ ဆံပင္တပင္သာ ထိ..
က်ေနာ့ သြားနဲ့ ျငိမယ္။
ေၾကာက္ရင္ အေ၀းဖယ္ၾက
က်ေနာ္ တုိင္ခ်ီဒုိ ဗ်။

မသဒၶါ (04/11/2012)

သား၏ ကိုယ္စား ေစာင့္ေရွာက္ေနေသာ သစၥာရွိသည့္ အေမစု၏ ေခြးကေလး တုိင္ခ်ီဒုိ အတြက္။ အမၾကီးေမးသမွ် မေမာမပမ္း ေျဖေပးေသာ သားသား အဂၢမဟာ ဒီမုိဖက္တီး အားေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါသည္။

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */