Thursday, May 14, 2009

“က်မ ျပစ္မႈ မက်ဴးလြန္ဘူး”

က်မသည္ ျမန္မာ..
အဖျမန္မာ..အမိျမန္မာ.
ျမန္မာမွာေမြး..
ျမန္မာ့ရဲ့ မိန္းကေလး
နူးညံ့တဲ့ ႏွလံုးသား..
အၾကင္နာတရားရွိတယ္။

မုဒိတာ စိတ္အင္အား..
ကိုယ္ခ်င္းစာတရားရွိတယ္။
ကူညီတတ္တဲ့ လက္မ်ား..
ေမတၱာတရားတို ့ရွိတယ္။
ဗုဒၶဘာသာရဲ့ ရင္ေသြး..
လူလူခ်င္း ေလးစားတယ္..
သစၥာ ကတိ..အမွန္တရားဆိုတာ တန္ဖိုးရွိတယ္။

လဲေနသူ ထူေပးပါ။
အားငယ္သူကုိိ အားေပးပါ။
ေရထဲကလူ ဆယ္ယူပါ။

ေလာက၏ နီတိတရား
သူငယ္တန္းေက်ာင္းသားေတာင္သိတယ္။
သင္ပုန္းၾကီးေက်သူတိုင္း နားလည္တယ္။

လူမွဳ၏နယ္..ရိ္ုးသားဖြယ္အက်င့္စာဂ
လက္ဆင့္ကမ္း..မိရိုးဖလာသင္ထားတယ္..
သိပါလိမ့္မယ္။
သင္သည္..မိေကာင္းဖခင္သားသမီးဆိုခဲ့ရင္

ေရက်ေနတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္..
အစာငတ္ေနတဲ့ ေခြး.
ေလလြင့္ေနတဲ့ ေတာင္ပံက်ိဳးဌက္.
ကယ္ဆယ္တတ္တာ ျမန္မာ..
ဤသည္ အျပစ္ပါလား..

ျမန္မာမွန္ ဗုဒၶဘာသာမွန္ရင္
တံခါးမရွိ ဓါးမရွိ
ခိုကိုးမဲ့သူ အရိပ္ေပး..
ငတ္ေနသူကို အစာေၾကြး.
ပင္ပန္းေနသူ ေရတေပါက္ေပး
ဧည့္သည္ကို..နားေနရာေပး..
ဤအရာသည္..
ျမန္မာ့ရိုးရာ ဓေလ့
ျမန္မာတိုင္း မေမ့.

မ်က္စိေမွာက္မွား..
ေရာက္လာတဲ့ ခရီးသည္။
ျမန္မာျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္သူျဖစ္ျဖစ္
က်မေနတဲ့ အရိပ္..
က်မ ပိုင္ဆိုင္တယ္..
ကယ္ဆယ္ခြင့္ရွိတယ္။

မ်က္စိလည္ ေရာက္လာခဲ့
ေရမြန္းၾကြက္စုတ္ ဧည္သည္.
အကူအညီလို လူသားသာလွ်င္ ျဖစ္တယ္
က်ားမ မခြဲ။ အသားေရာင္မခြဲ
ေစတနာမွန္..အေရာင္မကြဲတတ္ဖူး.

က်မ ရဲ့ ၀မ္းစာထဲက ေဝမ်ွ
ေႏြးေထြးတဲ့ အစာေရစာေပး.
ေခတၱနားခိုေရး..ေပးမိတဲ့ အမွဳ
ကုသိုလ္ရတဲ့ အလုပ္
ဒါ က်မ အျပစ္ မဟုတ္ဖူး။
ဒါ ရာဇ၀တ္မွုဳ မဟုတ္ဖူး

ေမတၱာမခမ္းတဲ့ အမွဳအတြက္
အျပစ္ဆင္ဖမ္းခ်င္ဘဲ ဖမ္း..
ဒုကၡေရာက္သူ လက္ပိုက္မၾကည့္နိုင္ဖူး။

ဂရုဏာနဲ ့ အမွန္တရား..
ျမန္မာ အမ်ိဳးသမီး၏တန္ဖိုးမ်ား.
သမိုင္းမွာခ်န္ ထားခဲ့တယ္..

ဟယ္.. အာဏာပါးကြက္သားယုတ္တို ့
နင္ သတ္ခ်င္ရင္ သတ္..
ေျခဖ၀ါးဘဲ ဒါးမႊန္း ျဖတ္ျဖတ္..
က်မ ရဲ့ သိကၡာတရား..
အသက္ရင္း သက္ေသျပခဲ့တယ္။
အင္းစိန္ေထာင္ဗူးျပတိုင္း..
က်မ မေၾကာက္..ဒူးမေထာက္ဖူး..
အျပစ္မဲ့တဲ့ က်မ..
ပုပ္တဲ့သိကၡာနဲ့ နအဖ
အမည္တတ္ လီဆည္ပုဒ္မ..
သမိုင္းအဆက္ဆက္ ရီစရာပံုျပင္
က်မ ကေတာ့
စင္ထက္က ပါဘဲရွင္

လုပ္ရဲရင္ လုပ္ေပါ့။ ခံရဲသူ ခံရဲသေပါ့။
အမွန္ဆိုတာ
သမိုင္းစာမ်က္ႏွာေပၚ ခ၀ါမက်ပါဖူး..
က်မ နာမည္နဲ့သိကၡာ..
ေသေတာင္က်န္ေနဆဲ..
ေအာင္ဆန္းရဲ့ ေသြးနဲ ့
အင္းစိန္ေထာင္နံရံေပၚ သမိုင္းေရးခ်င္တယ္..
က်မသည္ ေအာင္ဆန္းစုၾကည္..
ထာ၀ရ လင္းလက္ေနဆဲ ျမန္မာ့ အာဇာနည္။.

မသဒၶါ ( ၅။ ၁၄။ ၂၀၀၉)
ခ်စ္ခင္ေလးစားရပါေသာ ျမန္မာျပည္၏မိခင္သို ့။
ေရးဆြဲ ေပးပို ့သူ Mr Creater အား ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါသည္။

2 comments:

Anonymous said...

ဒီကဗ်ာကိုေရးတဲ့ရဲေမ တာ၀န္ေက်တယ္။ အခုက စျပီးတိုက္ပြဲအရွိန္ျမွင့္မယ္။ အားလံုးပါတ္သက္ၾကေတာ့။

Mr Creator said...

I love it..I love it...
I would like to create image for that.

Mr C

 
/* EOT ----------------------------------------- */