Friday, March 18, 2016

ဂုဏ္ယူပါလွင့္ အေမ


အေမ
မနက္ခင္း ေတာက္ပတဲ့ အာရုဏ္
ဆြမ္းတန္း မီေအာင္ ဆက္သ
သားအတြက္ ေမတၱာ ပို့သေနမယ္။ က်ေနာ္ သိေနတယ္။


အေမ
ထမင္းပြဲမွာ သားၾကိုက္တဲ့ ဟင္း လ်ွာ
စားပြဲေပၚ ပါခဲ့ ရင္ မ်က္နွာညို
အေမ သက္ျပင္းခ် ထသြားေတာ့မယ္ ။ က်ေနာ္သိေနတယ္။

အေမ
ေျမးေလးေတြ ကို ၾကည့္ရင္း ဖတဆိုး ကေလးမ်ားရယ္
အေမ ဂရုဏာသက္ေန ေတာ့မယ္။ က်ေနာ္သိတယ္

အေမ
ေဆာင္းရာသီ မနက္ခင္းေအးရင္
က်ေနာ္ တေယာက္ ထဲ အေဖာ္ ကြဲခ်မ္းေအးေနမွာ
စိုးရိမ္ေနမယ္ က်ေနာ္သိတယ္။

အေမ
က်ေနာ္ေလ အေမွာင္ထဲ မွာ အေနၾကာ
အလင္းမရွိလည္း အေနေပ်ာ္ပါတယ္။

အေမ
က်ေနာ္ေလ အစာေရစာ ၾကမ္းရွ
အရသာမရွိ တာလည္း မ်ိဳ နိုင္ခဲ့ျပီ။

အေမ
က်ေနာ္ေလ ခ်စ္ခင္သူေတြ နဲ့ ့ ေဝးကြာ
ငရဲရက္မ်ားစြာ က်ေနာ္ ရင္ဆိုင္နိုင္ခဲ့ ျပီ

ေယာက်္ားပါ အေမ
က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ တိုင္းျပည္
က်ေနာ္ ဘိုးဘြားတို့ ေျမ
က်ေနာ ္ခ်စ္တဲ့ ဒီ အမ်ိဳး
က်ေနာ့ လို ရဲေသာေသြး နဲ့ ျမန္မာ
က်ေနာ္ စားရမဲ့ ထမင္းတစ္လုပ္ အတြက္ သစြာ မေဖာက္နိုင္ဖူး။
က်ေနာ့ နိုင္ငံကို တိုင္းတပါးလက္ အေရာက္မခံနိုင္ဖူး
က်ေနာ့ လူမ်ိဳးေတြ အစုအျပံဳေသေၾက
က်ေနာ္ ေရငံု မေနနိုင္ဖူး။
ယာက်္ားပါ အေမ

ဒီအတြက္ က်ေနာ့ အသက္ေပးရမယ္ဆို ယူလိုက္ပါ့
က်ေနာ့မိသားစုကို ရင္းရမယ္ဆို လညိးစိမ္ လိုက္ဗ်။
က် ေနာ့ ဘဝတခုလံုး ေၾကမယ္ဆိုလည္း ေခ်လိုက္ၾက။

က်ေနာ္သည္ အေမ့ ၏ သား
ရာထူးအဆငိ့ အညိမ္းစား ဗိုလ္မွူး
စြဲဆိုပုဒ္မ နယူကလီးယား လွိဳ ့ဝွက္ခ်က္ ေပါက္ၾကားမွဳ
က်သင့္အျပစ္ ေသဒဏ္ပယ္ခ် တသက္တက်ြန္းက်
အမွန္ကို အမွန္ေဖာ္ျပ
က်ေနာ္ တာဝန္သိေသာ သူ
စြဲဆိုပါသည္ နိုင္ငံေတာ္ကို ပုန္ကန္မွဳ
နိုင္ငံေတာ္ အေပၚ တာဝန္ေၾက
က်ေနာ္ နိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားပါ အေမ။

ဂုဏ္ယူ အေမ
က်ေနာ္ ေသေတာင္ မငိုနဲ့
တၿပည္လံုး မွာ မရွိ ရွား အာဇာနည္ သား
အေမ့ရဲ့ က်ေနာ္
အေမ ဂုဏ္ယူပါေတာ့ေနာ္။


မသဒၶါ ( ၃။၁၇။၂၀၁၆)
ခ်စ္ခင္ေလးစားပါေသာ ဗိုလ္မွဴး ၀င္းနိုင္ေက်ာ္ သို ့။ အကိုၾကီးေရ။ မၾကာခင္ အလင္းပြင့္ေတာ့မွာပါ။ အိမ္လည္း ျပန္ရေတာ့မွာပါ။ က်န္းမာေအာင္ ေနပါ ။ မိသားစု က ေမ်ွာ္ေနပါတယ္။

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */