Monday, December 8, 2008

အေမသို ့ ႏွဳတ္ဆက္ျခင္း။

အေမ
အေမ ဆံုးမဖူးတဲ့ စကား..
က်ေနာ့ ရင္ထဲမွာ အျမဲရွိတယ္။

အသက္အရြယ္နဲ့တိုင္းတာတိုင္း
လူၾကီးျဖစ္တာမဟုတ္..
ရာထူး ဂုဏ္သိန္ နဲ ့့တိုင္းတာတိုင္း
လူၾကီးျဖစ္တာမဟုတ္..
ဥစၥာ ဓန နဲ့တိုင္းတာတိုင္း
လူၾကီးျဖစ္တာမဟုတ္..
အာဏာ လက္ညိွဳးညြန္ရာ ေရျဖစ္တိုင္း
လူၾကီးျဖစ္တာမဟုတ္..

လူဆိုသည္..လူလိုေတြးေခၚ
ႏွလံုးသားခ်င္း ကိုယ္ခ်င္းစာနာ..
လူလူခ်င္း ရိုင္းပင္းကူညီစြာ..
ၾကင္နာ ဂရုဏာ လူပီသ
ေမတၱာတရား ထားတတ္မွ
လူၾကီးဘ၀ထိုက္တန္စြာ.

အေမ..
သားအရြယ္..ငယ္ခ်င္ငယ္မယ္
ေခတ္ေရစီး..အနုပညာေရစီး..
သံစဥ္ သီခ်င္းဆိုတယ္။
ေခတ္နဲ့အညီ၀တ္စား..
လူၾကီးေတြ ၾကိဳက္ခ်င္မွၾကိဳက္မယ္။
က်ေနာ္ တို ့ဟာ ေခတ္လူငယ္။

ရိုးသားၾကည္လင္..အမိေျမကိုခ်စ္တယ္။
ကမၻာေျမအလည္..
ကိုယ္လူမ်ိဳးကို တင့္တင့္တယ္တယ္
အနာဂတ္မွာ..ရင္ေဘာင္တန္းတိုးတက္ေစခ်င္တယ္။
က်ေနာ္တို ့အနာဂတ္ က်ေနာ္တို ့ေရြးခြင့္ရွိရမယ္။

မတရားတာျမင္..ေ၀ဖန္တယ္..ဘာျဖစ္သလည္း။
ရြဲ ့ေနတာျမင္..တဲ့ ေပးရမွာ..လူ ့တာ၀န္ဘဲ။
လူမ်က္နွာမဲ့ သူေတြ ကို တြန္းလွန္တယ္..စြန္ ့၀ံ့ ရဲရဲ

က်ေနာ္ ေဇယ်ာေသာ္..
မွန္တာေတြ ေျပာရဲ..က်ေနာ္..ေသြးမေၾကာင္ဖူး။
ေထာင္ ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္ က်ပေစ..က်ေနာ္ လက္မေျမွာက္ဖူး။
အေ၀းေရာက္ မဲဇာပို ့ က်ေနာ္ မ်က္ရည္စို ့မဲ့ေကာင္မဟုတ္ဖူး။
ရာသီဆိုး ဌက္ဖ်ားၾကမ္း..က်ေနာ့ ေသြး အေရာင္မေျပာင္းလဲနိဳင္ဖူး။
အေသြးအေရ ေျခာက္ခမ္းေတာင္ က်ေနာ့ စိတ္ဓါတ္ လန္းဆမ္းဆဲ။
ေနာက္ဆံုးထြက္သက္ထိ ဆက္တိုက္မဲ့ က်ေနာ္။

က်ေနာ္ေသသြားေတာင္..
က်ေနာ့ ဝိညာဥ္က လူငယ္ေတြ ၾကားမွာ..ရွင္သန္ဆဲ..
နအဖ ရယ္..လူငယ္ ကို သတ္လို ့မရပါဘူး..
မ်ိဳးဆက္သစ္ရဲ့ လွိဳင္းတံပိုး..
ဆက္ဆက္တိုးလာမဲ့ အားသစ္ဒီေရ..
က်ေနာ္ေသေတာင္ က်ေနာ့ နံမည္ ရာဇ၀င္ထဲ..
က်ေနာ့နာမည္..နအဖ..ဘယ္လိုဖ်က္ဖ်က္..
ဘယ္ေတာ့ မွ မပ်က္ေတာ့မဲ့သူ..
က်ေနာ္ဟာ..
လူမ်က္ႏွာအျပည့္ နဲ ့ အာဇာနည္လူ..
အေမရယ္..
သားေမာင္အတြက္ အေမ ဂုဏ္ယူ။

အေမ..
မငိုနဲ ့..
အာဇာနည္ဆိုတာ..ေသရိုးထံုးစံမရွိ.
က်ေနာ္ျပန္လာမယ္ တေန ့..
အေမ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေန။

မသဒၶါ (၁၂။၇။၂၀၀၈)

ေမာင္ေဇယ်ာေသာ္ ၏ မိဘမ်ားအတြက္..မသဒၶါမွ ေမတၱာျဖင့္ " မငိုပါနဲ့ မမ. သူျပန္လာမွာပါ "

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */