Thursday, July 30, 2009

မင္းသမီး မလာနဲ ့ လူဆိုးသာဖမ္းေခၚခဲ့


မစည္ကားအပ္ေသာ အရပ္မ်ိဳး ၃-ပါးဆိုတာ
တရားစီရင္ရာ ႐ံုးေတာ္၊
သုသာန္ သင္းခ်ိဳင္း၊ နဲ ့
အက်ဥ္းေထာင္လို ့အဆိုရွိတယ္ အေမ..

က်မေလ ေထာင္ အလုပ္သမ..
ေထာင္က် မ်ားမွ ထမင္းစားရတယ္ဆိုေပတဲ့..
ေထာင္၀င္စာအလာမ်ားမွ
လာဘ္ရ ခါးလွတယ္ဆိုေပတဲ့..
လာဘ္ရရ မရရ..
သူ ့တေယာက္ကို ေတာ့ ထပ္မတိုးေစခ်င္ဖူး..
ဘုရား ဘုရား..
အေမ ေထာင္မက်ပါေစနဲ ့

က်မတို ့ ဘ၀အတြက္..
သူ နဲ့ သူ ့မိသားစု ေပးဆပ္ခဲ့ တာ ဆပ္မကုန္စရာ..
က်မ တို ့ ျပန္ေပးစရာ..ေမတၱာ နဲ့အၾကင္နာ..
အေမရယ္ သူ ေထာင္မက်ပါေစနဲ ့

ဒီလိုဘဲ အျပစ္မရွိတဲ့ သူေတြ..
အခ်ဳပ္ေထာင္ထဲ..
တကဲ့ ခိုးသူေတြ အျပင္ဖက္ဆီ..
တရားဥပေဒ မ်က္ႏွာလိုက္သည္။

က်မ ေထာင္အလုပ္သမ..
၀တၱရားအရ လုပ္ရေပမဲ့..
အေမ ့လိုေက်ာ္ၾကားသူ…က်မ ျမင္ဖူးခ်င္ေပမဲ့..
တတ္နိူင္သမွ် အနီးကပ္ျပဳစုေပးခ်င္ေပမဲ့
ဒီကို မလာခဲ့နဲ ့ အေမ..

ဒီေနရာဟာ အေမ့အတြက္မဟုတ္..
စစ္၀တ္စံု ေဗ်ာက္ခါးတပ္ ဘုန္းၾကီးကို သတ္..
ဘုရားတကာလို ့ နာမည္တတ္.ပိတ္ျဖဴပတ္ေနတဲ့သူမ်ားအတြက္..
ေခါင္းေပါင္းစ တလူလူ..ျပည္သူ ၾကည္ျဖဴ မၾကည္ျဖဴ
ငါသာ..အစိုးရ ဆိုေနသူ
ပိုးပုဆိုးျခံဳ အာပုပ္ေစာ္နံ ေနတဲ့သူမ်ားအတြက္..
အနာဂတ္ရဲ့ လားရာ.အမွန္တရား၏ ဒဏ္ခတ္ရာ..
နရသိမ္ေထာင္ ဆိုတာ ဒီမွာ
က်မ ေစာင့္ေနတယ္။

ဟြန္း..ဒင္းတို ့သာ၀င္လာခဲ့..
က်မ ေကာင္းေကာင္း ပညာျပလိုက္မယ္။
ဒါ..အင္းစိန္ေထာင္..ဘာမွတ္သလဲ..
က်မ လက္ျပင္ထား။
မ်က္ရည္လည္ရႊဲျဖစ္သြားမယ္။

ဒင္းတို ့ကို မိ ေအာင္သာဖမ္းခဲ့..
က်န္တာ က်မ တာ၀န္ထား
က်ားခင္စိန္ ၾကမ္းျပမယ္။
လူျဖစ္ရ..တသက္လံုး
ဒင္း ၀မ္းနည္းသြားေစရမယ္။

မသဒၶါ (၇။၃၀။၂၀၀၉)
အင္းစိန္လက္မရြံ ့ေထာင္ၾကပ္မ..က်ားခင္စိန္က..ရင္ဖြင့္သည္။
ေခြးအိုၾကီးကို သူ ့ဆီသာ လႊတ္လိုက္ပါတဲ့ ။

1 comment:

ေျခလွမ္းသစ္ said...

ဟုတ္ပါ့ဗ်ာ.. က်ားခင္စိန္နဲ႔ ေပါင္းထားမယ္.. ဒီေကာင္ေတြ ဒီတသက္၀င္မလာရင္ေတာင္ ေထာင္ထဲသြားၿပီး ေနာင္ဆယ္သက္အထိ ေစာင့္ေနမယ္.. ဂလဲ့စားေခ်ဖို႔ ...

 
/* EOT ----------------------------------------- */