Saturday, January 3, 2009

ေတာ္ေလး၀မိန္းမ မျဖစ္ရေသာ္လည္း


အမရာ ကိနၷရီ..
ေဒဝီမဒၵီ သမၺဴလ..
ေတာ္ေလး၀မိန္းမေတြ ရဲ့ နံမည္ၾကား..
က်မ ေကသီေအာင္ နံမည္..
ပါခ်င္မွ ပါမယ္။
က်မဟာ သာမာန္လူသား
ခင္ပြန္း လင္ေယာက်္ားကိို
ယံုၾကည္ကိုးစား
ျမတ္နိူးသစၥာထားေသာ ဇနီးသည္။

က်မခ်စ္တဲ့ေမာင္ ကိုထြန္းထြန္း က
အမ်ိဳးသားလြတ္ေျမာက္ေရး
နိူင္ငံအတြက္ ၾကိဳးစားေနသူ
ေတာ္လွန္ေရးရဲ့ အမာခံလူ။

က်မ က
စီးေလတဲ့ ေရကိုု ဆည္ရတဲ့ကန္သင္း
ခ်စ္လင္သားကို အသက္ပံုအပ္ရင္း
ခ်စ္ဖို ့ဘဲနားလည္တဲ့ အိမ္သုူသက္ႏွင္း။

နိူင္ငံေရးသတိ ရွိရွိ မရွိရွိ
နိူင္ငံေရး အသိ သိသိ မသိသိ
နိူင္ငံေရး၀ါသနာ ပါပါ မပါပါ
ဇနီးမည္သည္ ခင္ပြန္းအား
ပံ့ပိုးရမဲ့ ၀တၱရား..က်မနားလည္တယ္။

စစ္ရဲသား ေမာင့္အားရွာေဖြခ်ိန္..
က်မ ကိုဖမ္းဆီး..ႏွိပ္စက္ျမည္တီး
“နင့္ေယာက်္ား ဘယ္မွာလဲ” ေမးတဲ့ အခ်ိန္
" က်မ မသိဖူး..
သူဘယ္မွာရွိလဲ မသိဖူး.
သိလည္း ေသေတာင္ မေျပာဖူး
"

ရိုက္ခ်င္ရို္က္ သတ္ခ်င္သတ္.
မေျပာနိုင္ဖူး.။ နာခ်င္းနာ
တေယာက္ဘဲအနာခံမယ္ေနာ့

က်မထက္ စာ..
ေမာင္ အသက္ရွင္ရင္..
တိုင္းျပည္အတြက္ ပိုသာ.
က်မ လြယ္ထားတဲ့ သားသမီးေရွ့ေရး..
တိုင္းျပည္ ေကာင္းစားေရးက..
က်မ ထက္ ပိုအေရးပါတယ္။
က်မ ေသခ်င္ေသပါေစ။
လင္ေယာက်္ားအေပၚ
ဘယ္မပ်က္မဲ့ သစၥာေရ။

တေျဖးေျဖး ၾကီးထြား..
က်မ မွာ ေမာင့္ သေႏၶသားရွိတယ္။
က်မ အသက္ရွင္ေနသ၍
ဒီရင္ေသြး..ဘယ္ေရာက္ေရာက္
က်မရွင္ေအာင္ေမြးမယ္..
ေမာင္ေရ..အားမေလွွ်ာ့နဲ ့
က်မ တို ့ရင္ေသြးအနာဂတ္ေတြ အတြက္
နိူင္ေအာင္သာ တိုက္လွဲ ့။

တေန ့ျပန္ေတြ ့မွာပါ။
သံကြန္ျခာထဲ.ကက်မနဲ့ ကေလး
ေမာင္ နဲ့အေနေဝးေပမဲ့..
ေသခ်ာတယ္ တေန ့ျပန္ေတြ ့မယ္။

က်မနဲ့ ကေလးဘဝ..
ေထာင ္ဘယ္ႏွစ္နွစ္ဘဲ က်က်။
ဘယ္ေလာက္ဘဲ စေတးရပေစ။
နိုူင္ငံနဲ ့ လူမ်ိဳးအတြက္..အနိုင္လူမဲ့ပြဲ
အေသးအမႊားက်မရဲ့ဘ၀
မငဲ့ကြက္ပါနဲ့ ေမာင္။

ေမာင္ေရ..တကယ္လို ့မ်ား
က်မ တာ၀န္မေက်.
တစံုတခု အေၾကာင္းေၾကာင့္
က်မ ေသရင္သာ..
က်မနဲ့ မျမင္ဖူးလိုက္တဲ့ေမာင့္ရဲ့သား
လြတ္လပ္တဲ့ အခါမ်ားမွ အမ်ွေဝ။

မသဒၶါ ( ၁။၂။၂၀၀၉)

စိတ္ဓါတ္ၾကံ့ခိုင္. သစၥာခိုင္ေသာ ကိုထြန္းထြန္း၏ ဇနီးသည္ မေကသီေအာင္ (သူမ၏ လင္ေယာက်္ားအား မဖမ္း မိျခင္းေၾကာင့္ ဓါးစာခံအျဖစ္ ေထာင္ အနွစ္ (၂၀ )ေက်ာ္ က်ခံလိုက္ရေသာ ကိုယ္၀န္ သံုးလျဖင့္ ဇနီး သည္) အား ဂုဏ္ယူပါတယ္္။ အမရာ ကိနၷရီ..ေတာ္ေလး၀ေတြ ထဲ ညီမငယ္လည္း ပါပါတယ္။ အားရ ဝမ္းေျမာက္ပါ ညီမငယ္.။

1 comment:

Nay Mya Mya Swe said...

ကဗ်ာေလးကိုဖတ္ပီး ရင္နင့္ေအာင္ခံစားရပါတယ္။

 
/* EOT ----------------------------------------- */