Saturday, November 14, 2009

ရိုးေျမက်…က်မနဲ ့ေမာင္..

ေမာင္..
အႏွစ္ (၅၀) ဆိုတာ..
အၾကာၾကီးလိုေပမဲ့..
တကယ္ဆို..မေန ့တေန ့ကလိုဘဲ..
က်မ တို ့ရဲ့ မဂၤလာဦးပြဲ။။။

ပိုးေတာင္ရွည္
တိုက္ပံုေခါင္းေပါင္းနဲ့ သတို ့သား..
သတို ့သမီးက်မ..ပု၀ါဖိို ့ရို ့ဖားရား
ဆံထံုးၾကီးတကားကား
လူဘံုအလည္..ေအးစက္တဲ့က်မလက္..
ေမာင္ဆုတ္ကိုင္ခဲ့တာ သတိရဆဲ..

ဒီလင္ဒီမယား အိုေအာင္မင္းေအာင္ေပါင္းရေစ…
ေပးတဲ့ဆုနဲ ့ ျပည့္ပါရေစ..ဆုေတာင္းတစ္ခု..
တကယ္ျပည့္ခဲ့တယ္ ေမာင္..
က်မတို ့မဂၤလာ..ေရႊရတု..နွစ္ (၅၀)မက
နွစ္ (၁၀၀) တိုင္ ရိုးေျမက်..

လင္နဲ ့မယားလ်ွာနဲ ့သြား..
ရန္ေတြ ျဖစ္ ျပန္ခ်စ္…
အိမ္ေထာင္သက္ေတြ..တႏွစ္ တႏွစ္နဲ ့..
ၾကာေလေလ ခိုင္ျမဲေလေလေပါ့..
နားလည္ေဖာ္..အားေပးဖက္..
ေရႊေရာင္ရက္လည္း အတူတူ..
မုန္တိုင္းရက္လည္း မညူစူ..

ေမာင္ခ်စ္တဲ့ နိုင္ငံအတြက္..
ရခဲ့တဲ့ သူရ တံဆိပ္…
ရဲစြမ္းသတၱိ..မယြန္းမဖိတ္.
သစၥာ ၄ ခ်က္ကို တည္ၾကည္စိတ္နဲ ့
ရိုးသားေသာ လူသား
ေမာင္ဟာေလ.
ျပည္သူခ်စ္ေသာ တကဲ့ တပ္မေတာ္သား..
သမိုင္းထဲမွာ..ကဗ်ည္းေရးခဲ့သူ
က်မဂုဏ္ယူတယ္ ေမာင္။

ေမာင့္ အတြက္ က်မဟာ..အားေပးေဖာ္…
နိဳင္ငံအက်ိဳးအတြက္ တူတူ.က်မ ပါရမီျဖည့္ေဖာ္..
ဘယ္လို အေကာင္း အဆိုး..
ဘယ္လို တက္ဘဲ က်ိဳးက်ိဳး..
က်မ ေမာင့္အနားမွာ ထပ္တူ..
မ်က္လႊာခ်ျပီး အာရံုယူ..

သူရဦးတင္ဦး..
က်မ၏ သက္မွဳးသခင္..
ေဝးေနလည္း..အေနနီးေနဆဲ..
မေတြ ့ရေပမဲ့လည္း..ခ်စ္ခင္ဆဲ..
ဘယ္သူဖ်က္ဖ်က္..မပ်က္တဲ့ က်မ ေမတၱာ…
ေနာင္ အႏွစ္ (၅၀)ထိ ၾကင္နာစြာ

မသဒၶါ ( ၁၁။၁၃။၂၀၀၉)

ဘဘဦးတင္ဦးနဲ ့ ေဒၚေလး.ေဒါက္တာတင္မိုးေ၀ အတြက္… မိသားစု အျမန္ျပန္လည္..ဆံုဆည္းခြင့္ရပါေစ ဆုေတာင္းလ်ွက္

1 comment:

Burma pyi thar said...

why do you wish မိသားစု အျမန္ျပန္လည္..ဆံုဆည္းခြင့္ရပါေစ ဆုေတာင္းလ်ွက္

အစအဆံုးဖတ္ခ်င္ပါက..

they live same house and they share same bed room. Ba Ba U Tin Oo arrests under house arrest.

 
/* EOT ----------------------------------------- */