Friday, October 22, 2010

အယူခံေလးေတာ့ ၀င္ပါရေစ...


ေျပာရရင္ေတာ့ အလြမ္းဇာတ္..
က်ေနာ္ အသက္ (၃၆ ႏွစ္) အရြယ္ေကာင္း..
မတရား ေသမိန္ ့က်..
ရာဇ၀တ္ရတဲ့ သူ..
မေသမရွင္ မီးတင္ရွိဳ ့မတဲ့
စုန္းမစြပ္စြဲခံရသလို ဘ၀ကဆိုးတယ္။

က်ေနာ္ကို ေမြးဖြားခဲ့တာ
ဇႏၷဝါရီလ ၃ရက္ ၁၉၇၄
အဘ..အမည္ ဦးေန၀င္း
အာဏာရွင္ခြါသံျပင္းသူေပါ့။
အခုေတာ့ သူေသသြားပါျပီ။
သူေမြးတဲ့ေမ်ာက္..ျပန္ေျခာက္ခံရတာ။

လြမ္းတယ္ဗ်ာ..
အေဖ ရွိစဥ္က..က်ေနာ္ ငယ္ဘဝ
ေက်ာ္ၾကား တံခြန္ထူ.
ဖိန္ ့ဖိန္တုန္.ရွမ္းရွမ္းေတာက္ခဲ့
ျမင္သူတိုင္းက..ဦးညႊတ္ရဲ့..
ေနရာတိုင္းမွာ က်ေနာ္မ်က္ႏွာ..
အခမ္းအနားတက္ရာ အျမဲပါ။
ဘုရင္တပါးလို ေလးစားခံရ။
ပြဲတိုင္းေက်ာ္တဲ့ အီေဖကိုယ္..
ေလအလာမွာ ယိမ္းက..
ေနျခည္မွာ ျမဴးၾကြ..
တိုင္ထိပ္ဖ်ားက က်ေနာ္
ဘုန္းေတာ္ဘြဲ့သီခ်င္းနဲ့
က်ေနာ္ ကျပ ဒစၥကို ။

က်ေနာ္ ဘာေကာင္လည္း..က်ေနာ္ မသိပါဖူး။
ျပည္သူရဲ့ သားလား ဟင့္အင္း။
အလုပ္သမားရဲ့ သားလား ဟင့္အင္း။
လယ္သမားရဲ့ သားလား ဟင့္အင္း။
စစ္သားရဲ့ သားလား..ဟင့္အင္း။
ျပည္သူကို ကိုယ္စားျပဳလား ဟင့္အင္း။
အာဏာရွင္ရဲ့သား..က်ေနာ္ ရုပ္ျပသမားပါ။

အနီေရာင္၀တ္ရံု..အထက္မွာအျပာေရာင္ျခံဳ
စပါးႏွံ ႏွစ္ခက္ ပင္နီယံစက္နဲ ့
ၾကယ္ေတြ ျခံရံရံု ေတာ္၀င္ဘဝျဖစ္မလာခဲ့
ေက်ာင္းသားေတြ.ဆႏၵျပတဲ့အခုိက္
က်ေနာ္ တရြတ္တိုက္ ေဇာက္ထိုးတြဲလြဲေပါ့..
၁၉၈၈က ဗ်ာ..ေျပာရတာ ရင္နာတယ္။

အတိုခ်ံဳးရရင္ေတာ့..
အေဖမဲ့သား..ေရနည္းငါးက်ေနာ္ကို
ၾကံ့ဘုရင္ယုတ္ မုဒိမ္းက်င့္
အတင္းဆင္း..မင္း ရာဇ၀တ္သား
ျဖဳတ္ထုတ္သတ္သြားတယ္။

ေနာက္တက္တဲ့ ေမာင္ပုလဲက
က်ေနာ့လိုမခန္ ့ညားပါဖူး
ေျပာင္စပ္စပ္ျဖဲ စူးေတာက္တဲ့အေရာင္နဲ့ အရူးလို.ေၾကာင္..
ၾကယ္တစ္လံုး..အာဏာရူးရဲ့ ေနာက္ေပါက္တဲ့ ေရႊၾကာပင္..

က်ေနာ့ကို မၾကာခင္..မီးရွိဳ ့စေတးမတဲ့…
မင္းတရားယုတ္ အမိန့္ေတာ္မွတ္တယ္..
ထမီစုတ္ ပုဆိုးစုတ္
အ၀တ္စုတ္၊ လက္ႏွီးစုတ္ဘ၀က
ခုက်..က်ေနာ္ထက္သာသြားျပီ။
အမေလး..အဘေရ ကယ္ပါ…
က်ေနာ္မွာ ဘာအျပစ္မရွိရပါဖူးဗ်ာ..
အယူခံေတာ့ ၀င္ပါရေစ။
မဆလ၏ အလံေတာ္ (သို ့မဟုတ္)
နန္းက်ဘ၀၏ က်ေနာ္..
ေခါင္း မေမာ္ရဲေတာ့ပါဘူး..
အသက္ကေလးဘဲ ခ်မ္းသာေပး..
" ေျခသုတ္ဖံု ဘ၀ကေလးဘဲျဖစ္ျဖစ္..
ေနခြင့္ေပးလွဲ ့ၾကပါ။"


တရားက်စြာျဖင့္
မသဒၶါ (၁၀။၂၂။၂၀၁၁)

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */